Veien videre med BOF / Altibox som TV-leverandør

BOF har gjennom et partnersamarbeid med Altibox AS i Stavanger gleden av å tilby landets raskeste og mest moderne bredbåndstjenester via fiberoptikk til husstander i Røyken og Hurum-regionen.
De tilbyr 3 Altibox-tjenester: superraskt bredbånd, digital-TV og telefoni. Tjenestene har kapasitet og kvalitet som er ledende i markedet. Nærmere detaljer om tjenestene finnes i deres brosjyrer, eller les mer på www.bof-nett.no.

Fremdriftsplan utbygging

  • Fellesføring med Energi 1 starter uke 26. Dette arbeidet vil foregå langs hovedveien og vil i liten grad berøre grendene. Vi har foreløpig ikke fått noen fremdriftsplan fra Energi 1 på dette, men estimerer at de vil bli ferdig i løpet av august.
  • BOF vil ta en befaring av traseer i grendene med veiansvarlig i velforeningen.
  • BOF forventer å kunne starte graving i grendene rett etter sommerferien. Her vil de grave og pusse opp en og en grend slik at anleggsperioden virker kortest mulig for beboerne.
  • Kundeoppkobling vil starte i oktober og foregå fortløpende. Hver og en vil bli kontaktet av en montør for å avtale installasjonstidspunkt
  • Fellesleveransen vil starte 01. november

Etter sommeren kommer BOFs selgere til å ta kontakt med samtlige beboere i velforeningen; de som ikke kan vente må gjerne ta kontakt med BOF på telefon 32 79 57 22.

Last ned og les hele brevet HER!

3 kommentarer til «Veien videre med BOF / Altibox som TV-leverandør»

  1. Tror det er mange nå som vil ha en oppdatering ang fiber utbyggingen.Sånn som jeg ser det så blir det ikke fiber før neste år hvis de ikke begbegynner snart. Og da vil jeg si at styret her har sviktet totalt!!!

    1. Hei Chris,
      Beklager sen tilbakemelding. Se siste nytt for oppdatering fra BOF-Nett vedr. utbygging av fiberbredbånd. Slik det fremgår av brevet fra BOF har de tatt høyde for å starte gravearbeidet i grend 1 og grend 8 mandag denne uke (uke 40).
      Når det gjelder tidsskjema, så er fortsatt estimatet at de skal begynne oppkobling ca. 1 november og utover. Hvor fort dette går kommer an på hvor fort entreprenøren får booket avtaler med de enkelte husstandene. Andre parametre som kan forsinke fremdriften her er som BOF skriver uvettig parkering ift gravearbeidet.

      Jeg på min side vil påstå at styret har gjort en fremragende jobb, og hadde det ikke vært for innsatsen de har lagt ned i dette så hadde du og resten av sydskogen fortsatt vært prisgitt GET og deres tjenester i uoverskuelig fremtid.

      Mvh
      Stian

      1. Var bare tilbakemeldingene fra BOF der ingen visste et døyt eller kunne svare meg på noe som helst. Samt litt dårlig oppdatering på fremdriften. Og ikke minst livet med GET som jeg ble litt utålmodig av 😉 men ser nå at de har gjort jobben sin og takker for info og svar 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *