Altibox fra Viken Fiber – Status

Vår salgsavdeling har allerede vært i kontakt med en del av beboerne, men vi har dessverre ikke rukket å ta kontakt med alle. Beboerne som vi ikke har vært i kontakt med vil bli kontaktet fortløpende.
Før jul vil vi starte med å ta kontakt med beboerne for å avtale tid for installasjon, og kundeoppkoblingen vil starte første uken i januar. Vi håper dere har mulighet til å være litt fleksible i forbindelse med tid for installasjonen, da kundeoppkoblingen vil foregå i høyt tempo.

Utvendig arbeid:
Arbeidet ute i fordelingsskapene vil bli ferdig i god tid før kundeoppkoblingen starter.
Vi er i rute når det gjelder kabelarbeidet, mange har allerede fått kabelkanaler og skjøtebokser montert på husvegg. Dette er den mest tidkrevende delen av jobben, selve installasjonen vil ta betraktelig kortere tid når dette forarbeidet er utført.

Alt gravearbeid er ferdig bortsett fra noe håndgraving i Grend 8. Dette arbeidet har vår entreprenør lovet ferdig innen mandag 23 Desember. Noe som vil tilsi at det dessverre blir noe aktivitet i Grend 8 denne helgen 20-22 des.
Opprydding av rørtromler og annet røravfall som ligger igjen etter entreprenør vil bli fjernet før jul.

Til slutt vil vi ønske dere alle sammen en riktig god jul.

Vennlig hilsen
Viken Fiber

image001

3 kommentarer til «Altibox fra Viken Fiber – Status»

  1. Heisann!
    Jeg begynner å lure på utfallet av dette nå. Jeg har ventet på å bli kontaktet av salgs avdelingen for å avtale hva jeg skal ha. Det har de ikke klart ennå. Først ba jeg om å bli kontaktet via Realcom da de avtalte tid for montering for over 1 uke siden. Da jeg ikke hadde hørt fra Viken tok jeg selv kontakt med altibox i dag for å høre hva som kommer… Det kommer en TV-boks fikk jeg til svar…..! Javel, men om jeg ønsker mer da? Da kan du se på internettsidene våre for det…. javel, men der står det ikke priser for de avtaler som er gjort med vellet vårt…. OK, men da sender jeg en mail med info….. Flott sa jeg, det ser jeg på i kveld.
    Nå er klokken 20:20 og ingen mail er kommet og realcom kommer i morgen tidlig for å montere…
    Håper dette blir bedre enn det foreløpige inntrykk….

    Carl-Henning
    Grend 2

    1. RELACOM stor for montering av hussentraler – ALTIBOX skal kontakte hver enkelt for hav de ønsker av tilleggstjenester.
      Hussentralen er samtidig en ruter for nett. – Undertegnede er i kontakt med VIKEN 3 ganger i uken for oppfølging av jobben som utføres….
      Alle blir kontaktet !

  2. Nå begynner det å haste! Rimelig kort tid igjen til min nåværende e-postadress og nettforbindelse slutter å virke.

Legg igjen en kommentar til Raymond Dolata Avbryt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.